Streetlab slår undan benen på sig själv..

Latest post 03-17-2010 10:01 by Anonymous. 41 replies.
  • 03-08-2010 20:08 In reply to

Re: Streetlab slår undan benen på sig själv..

Här har vi Tompa Löfgren http://www.transition.se/image.ashx?type=news&subtype=center&id=1833&index=3

Verkar som han kamouflerat sig med skejtkläder. ;)

Här är mupparna på OneOff http://www.oneoff.se/index.php?s=staff

Kjell och Evalena är hardcore. No Doubt.

Här har vi självaste Brian Bohannan bakom ProStuff/Active och numer Pinstripes.

http://www.transition.se/image.ashx?type=blog&subtype=center&id=4618&index=16

Jolly 'ol son of a bitch

Need I say more? http://www.bananaz.se/

Bananaz are for skaters!?

• 03-09-2010 0:03 In reply to

som sagt angående priser i hollywood och concrete, rekomenderat utpris från leverantör. deras grejer är inte dyrare än samma vara i en annan butik.

• 03-09-2010 9:35 In reply to

kan slå vad om att alla som skrivit här någong gång beställt från junkyard, och varför inte bara beställa det man vill, skitsamma vilken sida det är. allt finns ju inte på alla sidor så enkelt är det.

• 03-10-2010 19:36 In reply to

Hela den här tråden påminner mig mycket om det här fallet:

http://old.tacky.se/skateboard/artikler/display_article.asp?artikkelID=33171

Tycker såna här diskussioner med personangrepp mot de som driver sveriges skateboardscen är otroligt meningslösa, då man inte vet vem den anonyma avsändaren är. Klicka in och läs exemplet så ser ni att de som spyr galla hit och dit förmodligen har ett stort intresse av att sänka andra företag i förmån till att öka sin egen omsättning. Jag satte dit en av idioterna som ni kan se i artikeln ovan. Men det har varken jag eller någon annan lust att fortsätta med då det är ett jäkla jobb att hålla på att kolla IP-adresser och sen strula med polisanmälningar osv...

Från alla mina erfarenheter från branschen så har jag kommit fram till att det finns idioter och grymma människor överallt. Oavsett om dom någonsin ens stått på bräda, står på en bräda eller har gjort det för x antal år sen. Det finns många "skatarägda" företag som inte gör ett skit för scenen och lever på de andras slit, och som är värre iglar än de som inte skatar alls.

Hur kan man då göra för att supporta de företag som gör mest för svensk skateboard? Jag skulle vilja påstå att det bästa är att ignorera idioterna ni inte gillar och istället lyfta fram de som ni tycker faktiskt gör något. Att snacka ned företag som anonym person på ett internetforum är totalt meningslöst då ingen kan veta om det är gjort med ärliga intentioner. Dessutom så sägs det att all reklam är bra reklam. Varför ge någon ni inte gillar extra uppmärksamhet? Det är ju till och med så att om man länkar till nån man inte gillar så kommer detta företag att synas ännu bättre på Google. Så då har ni bara gjort företaget en tjänst som gladeligen säljer sina produkter till folk som googlat på skateprodukter utan att dessa kunder fått en chans att få se ert "fina" försök för att få folk att bojkotta företaget.

Så lägg ned det negativa och gör något positivt istället.

"I am not bigger than you..." - Adrian Blanca

• 03-10-2010 19:41 In reply to

Word!

• 03-12-2010 22:38 In reply to

bra sagt ovanför! få se om folk klarar av att hitta några helt positiva då som verkligen gör nåt för andra skateboardåkare...  

men det är inte lätt för det är mer när man retar sig man behöver få ur sig det hehe

• 03-13-2010 12:53 In reply to

va ere som e så fint med att ge sina pengar till en skejtare? e man automatiskt ett mindre girigt svin bara för att man gör en fifty ibland? bara undra...

• 03-13-2010 12:55 In reply to

såg att det ju va det denis skrev... sorry att man e så sen...

• 03-14-2010 8:08 In reply to

ta bort den här tråden börjar bli tjatigt...

• 03-15-2010 9:32 In reply to

Jag gillar streetlab bäst men handlar på dom flesta av ovan nämnda butiker..

Svårt att gnälla på junk även fast tomas kanske är girig. Han har åkt bräda själv och sponsrar en massa riktiga skejtare, han ordnar evenmang etc (junkfest) tex.. Han hjälpte bellows grabbarna med pengar då dom inte hade startkapital själva. Svenska skejtare som är utomlands större delen av året tar han hand om och ger jobb på lagret o butiken när dom är hemma.. Och junkmansion är dope! :P

Sen att deras sida är värdelös och alltid krånglar plus han har miljarder bajsmärken och har lite för mycket av ett monopol i skejtsverige gör att jag ofta handlar på andra ställen.

Är det några butiker man kan gnälla på så är det väl Stadium som inte ger ett piss tillbaka till scenen. Kanske även typ Team Sportia...

Yeye, skate or die mf's!

• 03-16-2010 8:35 In reply to

när åkte han bräda?

• 03-17-2010 10:01 In reply to

Typ testat att stå på en bräda en gång? :D

Page 2 of 2 (42 items) < Previous 1 2 | RSS