Barcelona?

Latest post 03-11-2012 1:35 by Anonymous. 6 replies.
  • 02-19-2012 15:54

Barcelona?

Hej.
    Jag har funderat på åka på semster till Barcelona och när man är där så vill man ju skejta en del, Tänkte stanna där i ca 4 veckor om de blir av.

Någon som vet om de är lätt att fixa boende, t ex en lägenhet?

Är de lätt att hitta classiska spots som man brukar se i filmer?
    Ligger dem innom ett visst område eller är de överallt?

Tacksam för svar och ideér!

• 02-19-2012 17:37 In reply to

Re: Barcelona?

Finns billiga hostel i Barcelona.. Dom klassiska spotsen är rätt utspridda. Du får ta metro till spots.

• 02-19-2012 18:17 In reply to

som personen ovan säger, hostels är billigt och för övrigt väldigt enkelt. att fixa lägenhet/hyra kan oftast bli för dyrt eller svårt att få tag i.

de klassiska ställena är väl kring la rambla som paral-el, macba, hamnen m.m. men spots behöver du knappt leta efter, det finns överallt!

• 02-22-2012 21:03 In reply to

Någon som kan rekommendera nått bra hotel som ligger bra till?

Hur är det med skate-förbud eller får man åka på de flesta ställerna?

• 02-22-2012 21:04 In reply to

Hostel*

• 02-23-2012 12:26 In reply to

"som ligger bra till" är lite svårt att svara på, alla ligger väl bra till med vissa fördelar och nackdelar.
    sök upp hostels via google eller hotels.com. jag bodde själv på barcelona sound hostel, vilket låg kanske 100 meter ifrån paral-el. jävligt schysst hostel!

hamnen, universitat och macba är de enda ställena jag själv blivit bortskickad ifrån. men fråga skejtarna där hur läget ligger till :)

• 03-11-2012 1:35 In reply to

när jag var i barca med familjen , så hade jag ett uppehåll med skate. Har tänkt börja nu igen. men spotsen är överallt! åk runt på brädan , man finner mycket najs själv också.

Page 1 of 1 (7 items) | RSS