ensam till LA å skejta?

Latest post 07-11-2012 19:21 by Anonymous. 5 replies.
  • 07-09-2012 20:50

ensam till LA å skejta?

Någon som har erfarenhet av att resa ensam til Los angles i syftet att skejta alla grymma parker? då inga skatepolare hemifrån har råd vill jag inte gå miste om chansen så funderar på att dra över själv i ca 2 månader å röjja nu när hösten kommer.

någon som gjort liknande ? hade ju varit kul att hooka upp med locala skaters som man kan filma/fota med. alt om någon känner till några ensamma svenska skatesjälar i LA som skulle uppskatta lite sällskap ?

peace

• 07-10-2012 18:03 In reply to

Re: ensam till LA å skejta?

Tyvärr inte men jag är lite nyfiken på varför du åker ensam? Det låter lite annorlunda men samtidigt låter det jävligt gött. 

Ha de gött!

• 07-10-2012 20:41 In reply to

Jag ska åka till LA men bara två veckor och du kommer troligtvis åka före mig om du ska vara där i 2 månader. Men man ska inte banga att åka själv så kör.

• 07-11-2012 17:49 In reply to

Jag har varit där själv när jag var 20-21 för att alla skatekompisar bangade och jag hade sjukt kul och lärde känna många nya vänner som jag sedan hälsat på genom åren och det kommer du säkert också göra. Bara dra och skata i parken i Venice och lite vanliga street spots så kommer det säkert bli att du börjar prata med andra och hittar folk som vill dra och visa dig spots och säkert också folk som bor i kollektiv som du kan bo hos om du vill, så var det för mig.

Ja var främst i San Diego dock och bara några veckor i LA och känner ingen i LA nu längre. Mina bästa skatevänner från SD bor på östsidan nu (NC) annars hade de säkert gärna visat dig runt lite.

När jag rest själv träffar jag oftast mycket mer nya vänner än när jag reser med kompisar och jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att du åker själv, tycker bara att det är starkt och sunt och lärorikt och något som fler troligen skulle må bra av att göra ibland. Ha så kul!

• 07-11-2012 17:49 In reply to

Jag har varit där själv när jag var 20-21 för att alla skatekompisar bangade och jag hade sjukt kul och lärde känna många nya vänner som jag sedan hälsat på genom åren och det kommer du säkert också göra. Bara dra och skata i parken i Venice och lite vanliga street spots så kommer det säkert bli att du börjar prata med andra och hittar folk som vill dra och visa dig spots och säkert också folk som bor i kollektiv som du kan bo hos om du vill, så var det för mig.

Ja var främst i San Diego dock och bara några veckor i LA och känner ingen i LA nu längre. Mina bästa skatevänner från SD bor på östsidan nu (NC) annars hade de säkert gärna visat dig runt lite.

När jag rest själv träffar jag oftast mycket mer nya vänner än när jag reser med kompisar och jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att du åker själv, tycker bara att det är starkt och sunt och lärorikt och något som fler troligen skulle må bra av att göra ibland. Ha så kul!

• 07-11-2012 19:21 In reply to

Kul att höra! lät jävligt gött det!

varför jag åker själv är för att skatepolarna här hemma inte har råd, men jag känner att bara för att dom inte har råd så ska inte jag behöva lida för det utan då drar jag själv istället. bättre det än inget. känns jävligt spännande också!

får hoppas man hittar nå shyssta dudes att hooka upp med.
    berätta gärna fler historier, alltid kul poch peppande att läsa :)

Page 1 of 1 (6 items) | RSS